petak, 29. lipnja 2007.

SEZONSKI POSLOVI (za srednjoškolce)







Pronaći koristan i unosan posao koji odgovara Vašim potencijalima i mogućnostima nije lako.


Ponuda je bogata, ali treba paziti na to tko nudi posao, koliko je plaćen, hoćete li taj sezonski posao moći navesti kao iskustvo u životopisu pri traženju posla u svojoj struci.


Budući da i sama honorarno radim tokom ljeta ali i cijele školske godine, znam koliko mi je bilo bitno naći posao kojim ću biti zadovoljna. Dok sam tražila posao, informacije su mi bile teško dostupne, pa se nadam da ću ovim postom uspjeti obuhvatiti one informacije do kojih mi je bilo vrlo teško doći kad su mi trebale.



Kako bi se mogli bilo gdje zaposliti, napravite osobnu iskaznicu,

u svojoj školi podignite izjavu da ste učenik te srednje škole u svrhu izdavanja učeničkog ugovora,

informirajte se o adresi svog učeničkog servisa u vašem gradu

(Split- Šetalište Bačvice 10),

otiđite, učlanite se i raspitajte se o poslovima koji se nude.



Ukoliko se na servisu ne nudi ništa što bi vas moglo zanimati, prosufajte po internetu i informirajte se....













Napomena! U korist proširenja ovog članka,
molim Vas ako imate korisne informacije koje nisam navela u svom blogu,
ostavite komentar. HVALA!!! :-)

Nema komentara: